Reklama v rozhlase

18. května 1923, Kbely u Prahy. Nedaleko dnešního vojenského letiště stojí klubovna skautů a právě zde v tento den zahajuje pravidelné vysílání první radiostanice na našem území. Jak se později ukáže, rozhlas je silnou zbraní všude na světě – přepadení rozhlasové stanice v Gleiwitz, obsazení rozhlasu v litevském Vilně... Rádio posloucháme za volantem, v práci, téměř každý vlastní přehrávače s přijímačem. Dalších důkazů, že i reklama v rozhlase osloví vaše zákazníky, asi není třeba.

Naše doporučení:

V souvislosti se vznikem mnoha hudebních žánrů vznikají i další radiostanice – je tedy evidentní, že tuto skutečnost lze využít při oslovování konkrétního vzorku zákazníků. Kdo poslouchá rockové stanice? Kdo taneční hudbu? A kdo dává raději přednost mluvenému slovu? Výběrem konkrétní rozhlasové stanice, na jejíchž vlnách se objeví vaše reklama, ovlivňujete, kdo ji uslyší. A vybroušený slogan dokáže přitáhnout mnoho nových zákazníků...