Outdoorová reklama

„Černý pasažér se veze jako princezna, dokud nepřijde revizor a neudělá z něj ošklivou zelenou žábu.“ Podobný reklamní slogan zdobil autobusy dopravního podniku jednoho z německých měst. Času na pohádkovou proměnu je v městské hromadné dopravě víc než dost, vozidla dopravních podniků najezdí denně stovky kilometrů. Dejte svému billboardu kolečka, navštíví i ty nejzapadlejší uličky města. Nebo se po poradě s odborníky rozhodněte pro jinou formu venkovní reklamy. Existuje jich nespočet, omezení vyplývají pouze z kreativních možností.

Naše doporučení:

Reklama v MHD je jedním z mnoha druhů outdoorové reklamy. Venkovní reklamu známe i v jiných podobách, nejběžnější formou je všudypřítomný billboard či městské citylighty. V poslední době na popularitě získává právě reklama na dopravních prostředcích – proč nemít vlastní lokomotivu? Představa, že vaše reklama brázdí celou zemi, je velmi lákavá. Lokomotiva je symbolem síly – posilte propagaci svých produktů díky outdoorové reklamě.