Podpora prodeje

„Podporou prodeje produktu rozumíme aplikaci marketingových a propagačních nástrojů. Cílem je dosáhnout stanovených marketingových cílů.“ Hm. Suchá a nicneříkající teorie, říkáte? Souhlasíme! Pojďte se s námi ponořit do světa, kde vládnou vzorky, slevy, prémie či věrnostní programy – praxe bývá o mnoho zábavnější, věřte nám. Něco o tom víme.

Naše doporučení:
Nákupní rozhodnutí spotřebitelé často činí až v místě prodeje, říká marketingová teorie. Nejlépe můžeme tuto skutečnost ilustrovat na tzv. rychloobrátkovém zboží. Vzpomeňte si, jak jste naposledy kupovali třeba deodorant. Možná máte svoji oblíbenou značku, ale nepřesvědčila vás náhodou minule sleva? Nebo vzorek jiného produktu k deodorantu přibalený? Či půvabná hosteska předvádějící kosmetiku konkurenční značky? Podpora prodeje zkrátka na většinu z nás funguje...