Viralní marketing

Velmi oblíbeným a často používaným pojmem se stal v poslední době virální marketing. Jednoduše by se dal virální marketing vystihnout jako tichá pošta. Jde jen o to, vymyslet tak originální video, reklamu, vtípek či webovou stránku, že si lidé sami budou e-mailem nebo po icq posílat odkaz či soubor. Proč je tento nástroj tak oblíbený? Virální marketing je levný a pomáhá zviditelnit značku, aniž by měli lidé pocit, že jsou obtěžováni další otravnou reklamou.Úspěšné virální kampaně totiž musí být zábavné a zajímavé. Musí zaujmout.

Naše doporučení:

Pokud vy i vaši přátelé používáte často e-mail či jinou elektronickou formu komunikace, určitě jste se už s virální kampaní setkali. Na internetu vás něco pobaví a není nic jednoduššího, než se podělit pomocí odkazu zaslaného třeba přes icq. Přesně takto virální marketing funguje. Když se kampaň povede, získáte téměř bezplatný nástroj propagace svojí značky. Má to však samozřejmě i háček – internetová populace je rozmazlená a je těžké ji zaujmout, natož odhadnout, co přesně by mohlo zabrat a zaujmout.