SMS marketing

Se SMS marketingem je to hodně podobné jak s e-mail marketingem. Svoji adresností se podobá direct mailu, náklady na něj jsou však o hodně nižší. Rozesílání marketingových sdělení přes SMS umožňuje při správném zacílení s velkou jistotou oslovit potenciálního zákazníka – zatímco e-mail je snadné na základě podezřelého předmětu smazat a poštovní zásilku hodit do koše cestou od schránky, u SMS máte téměř stoprocentní jistotu, že si adresát vaši zprávu přečte.

Naše doporučení:

Spam nemá rád nikdo a zasílání reklamních SMS je ještě daleko ošidnější, a to i když máte vše řádně ošetřené po právní stránce. SMS vnímá většina lidí jako osobnější záležitost než e-mail a také jako větší zásah do svého soukromí. Zatímco e-mail si stáhnete ve vyhrazených chvílích, nevyžádané SMS obtěžují daleko více, pokud máte mobil stále u sebe. Proto je třeba dobře naplánovat, jaké sdělení zvolit, aby ho vaši potenciální zákazníci považovali za přínos, a ne za otravný spam.