Marketing založený na vyhledávačích (SEM)

SEM, což je zkratka pro anglické slovní spojení Searh Engine Marketing, je pojmem nadřazeným optimalizaci pro vyhledávače, která je jeho součástí. Jedná se o formu online marketingu, která kromě SEO zahrnuje také placené odkazy ve vyhledávačích. Určitě jste již slyšeli o Google AdWords či pay-per-click systému provozovaném Seznamem, který se jmenuje Sklik. Právě tyto systémy jsou příkladem jedné z forem marketingu založeného na vyhledávačích.

Naše doporučení:

Lidé na internetu hledají služby a zboží, o které mají zájem. Uvádí se, že 90 % důležitých nákupních rozhodnutí předchází porovnávání nabídky prostřednictvím webových stránek. Jestliže nabízíte službu, o kterou je zájem, ale nejste na internetu vidět, přicházíte tak o potenciální zákazníky, a tím samozřejmě i o peníze. Marketing založený na vyhledávačích je jedním z velmi efektivních způsobů, jak být na internetu vidět a přilákat nové zákazníky.