E-mail marketing

Bylo by škoda zavrhnout e-mail marketing kvůli asociaci se spamem, který tento pojem u mnoha lidí vyvolává. Marketing prostřednictvím e-mailové pošty je podobný direct mailu, ovšem e-mail můžete rozeslat s nesrovnatelně nižšími náklady. Ve spojení s precizním určením cílové skupiny a právním ošetřením hromadného rozesílání e-mailů získáte díky e-mail marketingu silný nástroj, díky kterému můžete zaujmout mnoho svých potenciálních zákazníků.

Naše doporučení:

Na první pohled to není žádná věda. Stačí dát dohromady databázi e-mailových adres, sestavit obsah sdělení a kliknout v poštovním klientovi na tlačítko Odeslat. Jediné, čeho takto dosáhnete, bude situace, kdy z vaší propagace bude otrávena spousta lidí, kteří vůbec netvoří vaši cílovou skupinu, ale pravděpodobně si na vás postěžují u přátel, kteří by se jinak vašimi zákazníky stát mohli. A pokud jste si kampaň řádně právně neošetřili, vsadíme se, že se najde někdo, kdo vám bude vyhrožovat kvůli nezákonnému spamování.