Analýza a profilace návštěvníků a uživatelů

Není člověk ten, který by se zavděčil lidem všem, říkávala moudrá babička Boženy Němcové. Nevěšte hlavu, vy se svým webem všem rozhodně zavděčit nepotřebujete. Nutností však je, aby byla s jeho podobou spokojená vaše cílová skupina. Teprve až dokonale poznáte její potřeby a uzpůsobíte jim svoje stránky, budete si moct s krásnou kněžnou spokojeně povzdechnout něco o šťastné to ženě (muži). Tím samozřejmě myslíme vás.

Naše doporučení:

Promyslete dobře, jak by měly vaše webové stránky vypadat. Nechte si vypracovat analýzu a profilaci svých potenciálních návštěvníků a přizpůsobte jim svůj web. Jedině odborníci, kteří dlouhodobě sledují trendy na internetu, vám mohou poradit skutečně zodpovědně. Internet je velmi proměnlivé prostředí sám o sobě. Nepotřebuje k tomu zoufalé prodejce hraček nucené měnit podobu firemních stránek každého půl roku, protože ty staré se sice díky krásným obrázkům dětem moc líbily, ale ani ty nadporůměrně inteligentní se nebyly schopny prokliknout z homepage na druhou úroveň.