Analýzy v oblasti internetu

Analýzou by měly všechny podnikatelské záměry začínat i končit. Vrhat se do věcí po hlavě je sice úžasná vlastnost, ale pokud nechcete vyhodit peníze oknem, může vám jich dobře provedená analýza spoustu ušetřit. Internet se sice v mnoha situacích jeví jako specifické prostředí žijící vlastním životem, ale výše řečené platí beze zbytku i pro tuto oblast.

Naše doporučení:

Chcete se zviditelnit na internetu? A už jste si nechali provést příslušné analýzy? Jaké že by to měly být? Například analýza v oblasti doménových jmen – abyste po roce úspěšného provozu svého webu nenašli v poště rozsudek o povinnosti převést svoji doménu na oprávněného držitele. Omrknout konkurenci také nebývá od věci – proč vynalézat kolo, když můžete použít postup, který vaši konkurenti už mnoho let úspěšně využívají.