Analýzy a monitoring

V současné době se jedná o dva velmi populární pojmy, a to nejen ve světě obchodu. Jejich oblíbenost má své kořeny především v systematice činnosti, v řádu. K tomu, aby byl výsledek jakéhokoli snažení optimální, je nutné vycházet z věcných a přesných podkladů, které mají pro danou problematiku nikoli jenom zdánlivou relevanci. Analýza je počátkem.

Naše doporučení:

Dvakrát měř, jednou řež – přísloví, které lze sice vnímat jako klišé, nicméně je ověřené časem a o jeho pravdivosti můžeme těžko pochybovat. Platí i u analýzy a monitoringu – účelem těchto nástrojů je nejen optimalizace procesu, ale i samotného výsledku procesu. Analýza vede ke zjištění příčin, monitoring je zaměřen na pozorování vývoje. Klíč od komnaty úspěchu netkví v nashromáždění největšího počtu dat, ale znalosti těch údajů, které jsou skutečně potřebné.